משלוחים מהיום להיום
להזמנות מהארץ 6561* מחו״ל 972-72-2569133+
מרכז הזמנות ארצי 6561*
מרכז הזמנות חו״ל 72-2569133 (972+)
תיאום משלוח

האם התכוונתם לשנות את פרטי המשלוח?

בלחיצה על כפתור ההמשך, המוצרים שבחרתם ימחקו מהסל-
ותוכלו להוסיף את המוצרים הזמינים לכם!

לאן להגיע?
מתי להגיע?

שאלות ותשובות

איך מזמינים מהאתר?

באתר שלנו יש מגוון מוצרים בקטגוריות שונות – זרי פרחים, סידורי פרחים, עציצים, אגרטלים, מארזים, יינות, שוקולדים ועוד. אפשר לשוטט בין הקטגוריות, לבחור את המוצר שהכי מתאים לך ולהוסיף לסל הקניות. משם, תהליך ההזמנה אינטואיטיבי, מהיר ונוח. ממלאים את פרטי המשלוח ופרטי התשלום – ושולחים!

האם אפשר לבחור שעה ספציפית שבה יגיע המשלוח?

אחרי שמוסיפים את המוצרים לסל ועוברים למסך ההזמנה, אפשר לבחור טווח זמנים למסירה שמתאים לך. אנחנו כמובן נדאג להגיע בטווח שבחרת.

האם ניתן לשנות או לבטל הזמנה לאחר הרכישה?

אפשר לשנות או לבטל הזמנה כל עוד היא לא יצאה למשלוח. פרטים נוספים בעמוד “מדיניות החזרים”.

האם אפשר לעקוב אחר סטטוס המשלוח?

חשוב לנו מאוד שלא תהיה תחושה של חוסר ודאות, לכן אנחנו נשלח לך הודעת SMS כשהמשלוח יגיע ליעד. כל מה שישאר לך לעשות זה לחכות לתודה הענקית שבדרך.

האם אפשר לשלוח פרחים באופן אנונימי?

אנחנו אוהבים את השאלה הזו! והתשובה היא – בטח! ממש לא חובה לחתום את השם שלך על הברכה. אם בא לך לוודא שלא נסגיר אותך, אפשר לכתוב בהערות להזמנה שמדובר במשלוח אנונימי.

מהם אזורי המשלוח והאם יש עלויות נוספות לאזורים מרוחקים?

אתר MIMI-VAZA פועל בפריסה ארצית, ולא סתם אנחנו מותג הפרחים של ישראל. כדי לדעת אם אנחנו מגיעים ליעד שלך ומה תהיה עלות המשלוח, אפשר להיכנס לעמוד “משלוחים בכל הארץ”, להזין את שם היעד – ולקבל את כל הפרטים.

קיבלתי זר פרחים מהמם במתנה. איך אפשר להבטיח שהפרחים לא ינבלו כל כך מהר?

איזה כיף שקיבלת פרחים. לגמרי מובן לנו למה חשוב לך שיפרחו כמה שיותר. לצערנו, פרחים לא חיים לנצח – אבל בהחלט יש דרכים להאריך את חייהם. מלבד העובדה שהפרחים שלנו מלכתחילה איכותיים וטריים, גם ריכזנו מגוון טיפים ומדריכים בבלוג שלנו שיעזרו לך לשמור על טריות הפרחים – בהתאם לזר שלך.

האם ניתן להוסיף כרטיס ברכה להזמנה?

ברור! הברכה היא שעושה את כל ההבדל והופכת את המשלוח להרבה יותר מרגש. במעמד ההזמנה אפשר להוסיף ברכה אישית – ואנחנו נצרף אותה פיזית למשלוח. אם אין לך מוזה לכתיבה, יש שם כמה ברכות שכתבנו עבורך שאולי יתנו לך השראה.

האם אפשר להוסיף מתנה נוספת להזמנה?

בהחלט אפשר להוסיף כמה מוצרים שמתחשק לך להזמנה – כמו שוקולד איכות או בקבוק יין. אנחנו נארוז את הכל בצורה הכי יפה ומרגשת שיש, מבטיחים!

מה עושים אם מי ששלחתי לו את המשלוח לא נמצא בכתובת בזמן המשלוח?

אם מקבל או מקבלת המתנה יסכימו – נשאיר את המשלוח בפתח הבית במארז המיוחד שלנו ששומר על טריות הפרחים. אם לא יהיה מענה, המשלוח לא יימסר וניצור קשר לתיאום נוסף.

רוצה לקבל הטבות, טיפים ועוד הפתעות?

אנחנו שוזרים מבצעים והנחות כל הזמן, שווה להירשם!

    בהזנת כתובת המייל מאשרים קבלת תוכן פרסומי מאתר זה.